mo man tai x mobilen

October

Als onderdeel van het GLUE Festival Amsterdam presenteert het Van Eesteren Museum in de Van Eesteren Museumwoning een samenwerking met design studio mo man tai

Dit project bestaat uit een uniek kunstwerk ontworpen door het Eindhovense duo Ulrike en Paul. Binnen het programma De Museumwoning als onderzoeksplek, heeft mo man tai een innovatieve interpretatie van het mobile gemaakt, geïnspireerd op de Anvia lamp uit onze museumcollectie. In hun werk toont mo man tai hun grenzeloze creativiteit, levendige geest en de naadloze integratie van traditionele en hedendaagse productietechnieken. Een limited edition Mini Van Eesteren Mobile is binnenkort ook te koop in de museumshop.

Mo Man Tai's mobile wordt tot eind oktober in de Museumwoning tentoongesteld. De Museumwoning is elke donderdag t/m zondag om 14.30 uur met een gids te bezoeken.

27 Oct
Boek jouw rondleiding!