Lancering VOLUME 65: Living Together – een wereldtournee

17:00

Op zaterdag 7 september viert Het Van Eesteren Museum met Archis en Nieuwe Instituut de feestelijke lancering van VOLUME 65: Living Together. Voormalig hoofdredacteur Ole Bouman gaat bij deze feestelijke gelegenheid met journalist Chris Keulemans in gesprek over zijn fietstocht van Amsterdam naar Shanghai.

Ole Bouman verenigde afgelopen jaar zijn drie fascinaties geschiedenis, bouwkunst en fietsen door een tienduizend kilometer lange fietstocht naar het Verre Oosten af te leggen. In een interview vertelt hij Chris Keulemans onder meer hoe hij onderweg ervaren heeft hoe je het effect van historische cultuurveranderingen terugziet in het heden. Daarnaast lezen verschillende gastvertellers een greep uit Volume 65 voor: een mozaïek aan samenwoonverhalen.

Living Together
Het meest recente Volume-nummer hier verkrijgbaar en op verkooppunten wereldwijd. Het staat volledig in het teken van samenleven en -wonen. Aan de hand van verhalen uit meer dan 25 landen staan de auteurs stil bij zowel wooncrises als nieuwe invalshoeken en creatieve manieren waarop mensen omgaan met huisvesting, huishouden en het potentieel van gemeenschappelijk wonen.

7 Sep
17:00